Co najmniej na 14 dni przed planowanym posiedzeniem Komisji Instruktorskiej kandydat przesyła drogą elektroniczną wymagane dokumenty a są to:
Wzory dokumentów wymagane powyżej dostępne są pod tym linkiem:
https://drive.google.com/drive/folders/1PMw8Ti7Dpu4rKHk618G6oTPlRFNqs6Xt?usp=sharing
do otwarcia stopnia pwd jest:
do zamknięcia próby stopnia pwd jest:
Opiekunem próby powinien być drużynowy (będący instruktorem) kandydata.
Na życzenie kandydata, opiekunem próby może być inny instruktor niż jego drużynowy.
W takim przypadku opiekun próby musi posiadać stopień min. podharcmistrza.
do otwarcia stopnia phm jest:
do zamknięcia próby stopnia phm jest:
Opiekunem próby może być wybrany przez kandydata instruktor w stopniu podharcmistrza z otwartą próbą na stopień harcmistrza lub harcmistrza.
Istotnym jest, aby w każdym przypadku opiekunem była osoba, która jest dla kandydata autentycznym mistrzem.
Kandydat, który będzie chciał się zapisać na spotkanie powinien wykonać następujące rzeczy:
UWAGA:
W przypadku jeśli kandydat zarezerwuje spotkanie ale nie dotrzyma terminu przekazania dokumentacji do Komisji – spotkanie to zostanie zwolnione i każdy będzie mógł go ponownie zarezerwować (informacja o takim terminie będzie przekazywana zainteresowanym wraz z wytycznymi co do terminu dosłania dokumentacji– decyduje kolejność).
KALENDARZ:
Aby otworzyć kalendarz z terminami należy posiadać konto google, link do kalendarza: https://calendar.app.google/xGbUCEZfpHtfEJv78
Po wybraniu terminu posiedzenia należy uzupełnić dane w formularzu. Dokonanie rezerwacji zostanie potwierdzone wiadomością automatyczną od Google’a.
ANULOWANIE REZERWACJI:
Gdyby zaistniała potrzeba odwołania przez Kandydata spotkania – wystarczy aby w swoim kalendarzu
google znalazł zarezerwowany termin, kliknął w niego i wybrał opcję „Anuluj spotkanie” (a następnie:
„Usuń i aktualizuj powiadomienia dla gości”).
Sekretarz Komisji Instruktorskiej Pomorskiej Chorągwi Harcerzy
pwd. Paweł Pecio
mail kontaktowy: [email protected]